carte de vizita

joi, 17 octombrie 2013

Astazi am invatat o notiune noua... :)


Astazi am vizitat o casa din caramida, cu planseu din beton armat de 14 cm, pentru a-i intocmi certificat energetic.
Redau putin din firul discutiei cu proprietarul:
EU - Vad ca aici, in desenul din proiect, aveti doua grinzi care sustin tot planseul de peste parter. Nu le vad deasupra capului (acolo unde ne aflam noi, la parter), nu le-ati mai facut?
EL- Sunt, sunt. Numai ca nu se vad, sunt invers.... :)
EU - Aaaaa, ati facut grinzi intoarse ?
EL - Da, adica nu se vad
EU- Sincer nu sunt lamurit ce intelegeti prin grinzi intoarse "care nu se vad". Imi dati voie sa ma duc pana sus sa vad cum le-ati facut?
EL - Da, bineinteles. Sunt foarte bune asa cum sunt!
M-am dus sus sa ma uit...
EU-Am fost sus si nu am vazut nici o grinda intoarsa...Deci, daca nu este grinda nici jos nici sus, inseamna ca nu aveti grinzi!!!
EL - Ba da, dar v-am zis ca sunt ascunse
EU- Unde?
EL- ....IN PLANSEU :)))))

Concluzie: Degeaba am facut o facultate...de constructii. Nu stiu nimic! :)
Maine, poimaine am sa vad o sfoara intinsa pe jos si o sa-mi zica proprietarii ca e grinda!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu